جناب آقای دکتر احمدی نژاد
با سلام
احتراماً، با توجه به هدف دولت جنابعالی که عدالت محوری و دوری از هرگونه تبعیض وشایسته سالاریست، به عرض می رساند دانشگاه سراسری یزد در اسفند ماه 1383 طی اطلاعیه در روزنامه و از بین دارندگان آزمون ادواری و نیز فارغ التحصیلان دانشگاههای معتبرو نیز مصاحبه تخصصی که در اردیبهشت 1384 برگزار نمود ، تعداد 46 نفر را پذیرفت که مراحل آزمایش و نیز تشخیص هویت این افراد نیز در تیر ماه84 و بعد از اعلام نتایج صورت گرفت . که از این تعداد پذیرفته شده حدود 25 نفر را کارمندان شرکتی دانشگاه که هرکدام حداقل 5سال سابقه کاری در دانشگاه دارا بودند ، شامل می شد . از مهر ماه سال جار یو با شروع سال تحصیلی افراد قبول شده و بدون سابقه قبلی به خدمت فراخوانده شدندو دانشگاه با آنها قرارداد خرید خدمت و با پایه حقوق 2500000ریال بست در حالی که نیروها ی با سابقه دانشگاه همان حالت شرکتی و بدون مزایا و با پایه 1260000 ریال در دانشگاه مشغول فعالیت هستند .
لازم به ذکر است که چندین مرتبه کارمندان دانشگاه اعتراض خود را به کارگزینی و نیز سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام نموده اند ولی ترتیب اثری داده نشده است .
بدبن وسیله از محضر جنابعالی خواهشمند است مراتب راپیگیری و عدالت را بین پذیرفتگان یک آزمون و یک موسسه دولتی اجرا نمایید .

با تشکر
کارمندان شرکتی دانشگاه یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا